Region Wiadomości branżowe

30 maja (środa) odbędą się premierowe Warszawskie Targi Reklamy dla Firm

30 maja w Pałacu Prymasowskim odbędą się po raz pierwszy w Warszawie Targi Reklamy dla Firm. Swój udział zapowiedziało czterdziestu wystawców. W programie Targów przewidziane są interesujące wykłady i prezentacje.

30 maja w Pałacu Prymasowskim odbędą się po raz pierwszy w Warszawie Targi Reklamy dla Firm. Swój udział zapowiedziało czterdziestu wystawców. W programie Targów przewidziane są interesujące wykłady i prezentacje. Organizatorem Targów jest spółka LUPO MEDIA Sp. z o.o.

Czym są Targi Reklamy? Jakich wystawców gromadzą? Jaki cel im przyświeca? I do kogo są skierowane?

Targi Reklamy dla Firm to nowy, dopracowywany od kilku lat projekt mający na celu ułatwienie przedsiębiorcom dostępu do regionalnego rynku reklamy. Pierwsza warszawska edycja tego wydarzenia odbędzie się 30 maja 2012 r. w salach Pałacu Prymasowskiego, w ścisłym centrum Warszawy. Od 2013 roku kolejne edycje Targów będą odbywały się w największych miastach wojewódzkich.

„Targi mają regionalny charakter i zdecydowanie wyróżnia je pomysł oparty o bezpośrednią komunikację na linii: specjaliści od reklamy – potrzebujący reklamy” – mówi Maja Wilk, pomysłodawca i organizator Targów Reklamy – „Wystawcy naszych Targów to agencje reklamowe, agencje interaktywne, agencje PR, ale też operatorzy powierzchni reklamowych, działy reklamy mediów, czy doradcy marketingowi. Zwiedzający to przedstawiciele lokalnych przedsiębiorstw, osoby decyzyjne w zakresie reklamy i marketingu. Regionalny charakter wydarzenia z pewnością korzystnie przekłada się na współpracę tych dwóch środowisk.”

Głównym celem Targów jest swobodna wymiana informacji pomiędzy Wystawcami a Zwiedzającymi oraz umożliwienie bezpośredniego kontaktu agencjom i potrzebujących ich usług przedsiębiorcom. Dodatkowo organizatorzy zapraszają zarówno Wystawców jak i Zwiedzających na interesujące wykłady i prezentacje o tematyce związanej z marketingiem. Szczegółowy program tych wystąpień znajdą Państwo pod adresem – http://www.targireklamy.com/o-targach.

„Codziennie dostajemy zapytania dotyczące Wydarzenia. Przeprowadziliśmy rozmowy z przedstawicielami ponad 300 agencji reklamowych z Warszawy i regionu. Część z nich od samego początku jest zainteresowana naszym projektem i aktywnie uczestniczy w jego organizacji. Pozostali deklarują swoje uczestnictwo w kolejnej edycji Targów.” – mówi Radosław Kołodziej, Menadżer Targów.

A to już wiesz?  DPD Polska wspiera IV Ogólnopolską Olimpiadę Logistyczną

Wydarzenie odbędzie się 30 maja 2012 roku w godz. 10:00-17:00 w salach Pałacu Prymasowskiego, w ścisłym centrum Warszawy przy ul. Senatorskiej 13/15. Organizatorem Warszawskich Targów Reklamy dla Firm jest spółka LUPO MEDIA Sp. z o.o., od 9 lat prowadząca największe w Polsce Targi Ślubne, które odbywają się cyklicznie w Łodzi. LUPO MEDIA to również agencja marketingowa, która zna uwarunkowania rządzące branżą reklamową. Doświadczenie w obu dziedzinach przyczyniło się do powstania projektu regionalnych Targów Reklamy dla Firm.

Wszelkie dodatkowe informacje nt. Targów Reklamy dla Firm znajdą Państwo na stronie internetowej Targów – http://www.targireklamy.com.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy