Data publikacji: 2015-06-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Smart Cities – gdy wizja staje się rzeczywistością … w PolsceKategoria: Przemysł, BIZNESInteligentne miasta stają się rzeczywistością, również w Polsce
Data publikacji: 2021-02-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 19,5 pkt. wyniósł styczniowy wskaźnik koniunktury wśród tradycyjnych detalistówKategoria: IT i technologie, BIZNES, Pomiar NHT, czyli Nastroju Handlu Tradycyj
Data publikacji: 2021-03-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak wspierać lepszą równowagę płci w biznesie?Kategoria: Praca, BIZNES, Utrata miejsc pracy przez kobiety spowodowana Covid-19 jest 1,8 razy większa niż mę�
Data publikacji: 2017-11-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Danfoss Saginomiya od 15 lat na polskim rynkuKategoria: Przemysł, BIZNESSpółka joint venture Danfoss Saginomiya obchodzi 15. rocznicę działalności w Polsce. Pr
Data publikacji: 2021-02-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Podsumowanie 2020 roku z perspektywy warszawskiego dewelopera, firmy ProfbudKategoria: Nieruchomości, BIZNES, Jakie wyniki osiągnęło przedsiębiorstwo? Jak plas
Data publikacji: 2021-03-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kampania PLGBC dla zrównoważonego rozwojuKategoria: Nieruchomości, BIZNES, W Polskim Stowarzyszeniu Budownictwa Ekologicznego PLGBC trwa trzecia edycja kampanii:
Data publikacji: 2021-02-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Liderki w IT. Pierwszy etap programu Lead IT, Lady zakończonyKategoria: IT i technologie, BIZNES, Pierwszy etap programu Lead IT, Lady zakończony.3 miesiące int
Data publikacji: 2021-02-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polskie Stowarzyszenie Magazynowania Energii i Krajowa Izba Klastrów Energii podKategoria: Energetyka, BIZNES, Polskie Stowarzyszenie Magazynowania Energii (PSME)
Data publikacji: 2021-02-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Uwolnij się od kabli! Bezprzewodowe nowości od Natec – klawiatura Dolphin i myszKategoria: IT i technologie, BIZNES, Wygodne, praktyczne i trwałe – t
materiał prasowypaździernik 2020Burzymy stereotyp gracza! 65 proc. użytkowników mobile gamingu w Europie to kobietyPonad połowa z 2,3 mld graczy mobilnych na świecie gra częściej niż 10 razy w tygodniu. Zdecydowana większo