Data publikacji: 2021-02-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rozwiązania na miarę pandemii, czyli jak sprawić, by dane były bezpieczneKategoria: IT i technologie, BIZNES, Aż 65% klientów uważa, że bezpieczeństwo jest
Data publikacji: 2021-02-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Śródka OdNowa 2 – tu wszystko jest bliskoKategoria: Nieruchomości, BIZNES, Śródka OdNowa 2 – tu wszystko jest bliskoBudowa osiedla Śródka OdNowa 2 post�
Data publikacji: 2021-03-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: MLEKOVITA stawia na produkcję przyjazną środowiskuKategoria: Przemysł spożywczy, BIZNES, Kierując się przekonaniem, że ochrona środowiska naturalnego jest
Data publikacji: 2021-03-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: UPS wspiera równomierną dystrybucję szczepionek na świecieKategoria: Zdrowie, BIZNES, Fundacja UPS zobowiązuje się do dostarczenia 20 milionów dawek szczepio
Data publikacji: 2019-10-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 6% wzrost sprzedaży robotów na świecie i 40% w Polsce wg raportu IFRKategoria: Przemysł, BIZNES% wzrost sprzedaży robotów na świecie i 40% w Polsce – Univer
Data publikacji: 2021-02-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Trendy na rynku pracy 2021 w obszarze rekrutacji stałychKategoria: Praca, BIZNES, Pandemia COVID-19 wywołała globalny kryzys i spowodowała znaczące zmiany na r
Data publikacji: 2018-11-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czy branża budowlana jest gotowa na pracę w środowisku chmury?Kategoria: Przemysł, BIZNESAutodesk prezentuje BIM 360 – platformę w chmurze dedykowaną do zarz
Data publikacji: 2021-02-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ponad 420 tysięcy złotych wsparcia dla WOŚP od sieci Circle K i jej klientówKategoria: Firma, BIZNES, Sieć stacji Circle K już po raz drugi grała z Wielką O
Data publikacji: 2016-09-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ryzykowni podwykonawcy nie muszą być standardemKategoria: Przemysł, BIZNESWspółczesny biznes wymaga elastycznego podejścia, dlatego terminy „outsourcing” c
Data publikacji: 2021-03-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kampania 1% Fundacji Tesco na zakup sprzętu dla dzieci z zespołem pocovidowymKategoria: Media i PR, BIZNES, Trwa kampania 1% Fundacji Tesco, której celem jest za