8 października w Trybunale Koronnym odbyło się oficjalne wręczenie nagród dla najlepszych lubelskich restauratorów – laureatów plebiscytu ?Korona Smakosza?.
W konkursie zwyciężyły:
- w kategorii ,,Wystrój lokalu? ? GÓRALSKO IZBA
- w kategorii ,,Jakość obsługi?- CZARCIA ŁAPA
- w kategorii ,,Smak potraw? ? RESTAURACJA ĄKA
- w kategorii ,,Atmosfera? ? RESTAURACJA INSOMNIA
- w kategorii ,,Lokal na spotkania z przyjaciółmi? ? RESTAURACJA RAFAELLO
- w kategorii ,,Lokal na rodzinny obiad? ? RESTAURACJA GIUSEPPE
- w kategorii ,,Lokal na romantyczny wieczór? ? RESTAURACJA STARÓWKA
- w kategorii ,,Lokal na lunch? ? LUB BURGER
- w kategorii ?Lokal z najlepszą relacją cena ? jakość ? RESTAURACJA OSTOJA
Mieszkańcy Lublina na swoje ulubione lokale oddali ponad 6700 głosów.
Zwycięskie lokale otrzymały specjalnie zaprojektowaną statuetkę – ,,Koronę Smakosza? oraz bony do zrealizowania w hali MAKRO w Lublinie. Celem plebiscytu była promocja lubelskich lokali gastronomicznych oraz wyłonienie tych, które cieszą się największym powodzeniem wśród mieszkańców.Oficjalne rozdanie nagród odbyło się 8 października w Trybunale Koronny. Honorowy patronat nad wydarzeniem objął Krzysztof Żuk, Prezydent Miasta Lublina.
Więcej informacji o plebiscycie dostępnych na stronie: www.koronasmakosza.pl
MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane przede wszystkim do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W MAKRO klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach ? jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe ? m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne ? które skupiają się wokół nowoczesnej Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości w Warszawie. W Polsce MAKRO Cash & Carry istnieje od 1994 roku; posiada obecnie 41 hal (w tym już jedenaście hal mniejszego formatu). Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej wynosi ponad 270 000 m2. MAKRO Cash & Carry zatrudnia w Polsce około 7,5 tys. osób. Więcej informacji o MAKRO można znaleźć na stronach www.facebook.com/MAKROPolska oraz www.makro.pl
METRO Cash & Carry działa w 29 krajach i posiada około 700 samoobsługowych hurtowni. Z ponad 120 tysiącami pracowników na całym świecie, firma osiągnęła w 2012 roku sprzedaż na poziomie około 32 mld euro. METRO Cash & Carry jest działem sprzedaży METRO Group. METRO Group to jedna z największych międzynarodowych firm handlu detalicznego. W 2012 r. Grupa osiągnęła sprzedaż w wysokości około 67 mld euro. Firma zatrudnia około 280 tysięcy pracowników i obsługuje ponad 2200 hal w 32 krajach. Wyniki Grupy METRO opierają się na sile sprzedaży firm, które działają niezależnie w poszczególnych segmentach rynku: METRO/MAKRO Cash & Carry – międzynarodowego lidera samoobsługowego handlu hurtowego, hipermarketów Real, Media Markt. Saturna – lidera na europejskim rynku handlu elektronicznego oraz Galerii Kaufhof. Więcej informacji na: www.metrogroup.de.