Wyst?p na wielkiej scenie jest marzeniem wielu muzyków. Dzi?ki marce Carlsberg ? g?ównemu sponsorowi Festiwalu Przystanek Woodstock, mo?e si? ono spe?ni?, potrzeba tylko odwagi. Aby zagra? na festiwalu w gronie rockowych artystów, wystarczy pokaza? swój talent i wzi?? udzia? w gitarowym konkursie Carlsberga na Facebooku.
?Dajesz rad? na gitarze?? ? je?li tak, masz szans? powalczy? o wyst?p na g?ównej scenie najwi?kszego festiwalu muzycznego w Europie, na którym w ubieg?ym roku bawi?o si? ponad 700 tys. osób. Aplauz publiczno?ci czeka na trzech artystów, którzy daj?c popis swoich umiej?tno?ci, ol?ni? u?ytkowników Facebooka wyj?tkowym talentem.
Aby wzi?? udzia? w konkursie, wystarczy nagra? swoj? wersj? melodii Carlsberga wykonan? na gitarze i udost?pni? filmik za po?rednictwem specjalnej aplikacji pod adresem www.carlsberg.pl . Trzech finalistów, którzy zdob?d? najwi?ksza ilo?? g?osów wyst?pi na Festiwalu. Zwyci?zc? konkursu wybierze publiczno??. Najlepsi arty?ci otrzymaj? markowe gitary, smartfony oraz nagrody pieni??ne.
Je?li jednak nie jeste? wirtuozem gitary, mo?esz wcieli? si? w rol? ?menad?era? i promowa? swoich ulubionych wykonawców. ?Menad?er? równie? ma szans? na wygran?. Do nagród przybli?aj? go g?osy oddane na filmiki, które udost?pni. Co tydzie? ?menad?erowie? mog? wygra? smartfony, a najlepszy z nich otrzyma tablet.
?Carlsberg jako G?ówny Sponsor Festiwalu Przystanek Woodstock 2012 daje artystom szans? na spe?nienie swojego muzycznego marzenia o wielkiej scenie. W my?l has?a ?Da?e? rad?, za to nale?y si? Carlsberg” marka docenia ludzi, którzy maj? odwag? realizowa? swoje marzenia. To dlatego, w telewizyjnej reklamie Jurek Owsiak opowiada o tym, ?e mia? kiedy? marzenie ? wystarczy?o tylko odwa?y? si? po nie si?gn??. Chcemy zach?ci? jak najwi?cej osób do tego samego? ? mówi Maciej Szalaty, Marketing Manager International Brands Carlsberga.
Szczegó?y znajduj? si? na:
http://apps.facebook.com/zagraj-na-woodstock
http://www.carlsberg.pl/#/Woodstock2012