Wiadomości branżowe

TEEKANNE wspiera Fashion Business Congres

16 października 2014r. w Łodzi odbyła się szósta edycja imprezy adresowanej menedżerów firm odzieżowych – Fashion Business Congres, znanej wcześniej pod nazwą Kongres Mody. Wydarzenie wspierała marka TEEKANNE. Celem spotkania, które w tym roku przyciągnęło ponad 100 uczestników, było zaprezentowanie oraz omówienie najnowszego raportu GfK o zachowaniach konsumentów, najpopularniejszych kanałach zakupu odzieży i obuwia oraz dominujących preferencjach klientów. Ponad to, słuchacze mieli okazję zapoznać się z przeglądem polskich oraz zagranicznych targów mody, a w tym o targach Fast Textile, Międzynarodowych Targach Mody w Ptak Fashion City, Targach Mody Poznań, imprezach modowych w Hongkongu oraz CPM w Moskwie. Kolejnymi tematami, które wzbudziły zainteresowanie wśród uczestników były trendy w sprzedaży internetowej oraz budowanie przewagi konkurencyjnej za pomocą nowoczesnych technologii. Popularnością cieszyły się również wykłady na temat statystyk dotyczących eksportu poszczególnych grup towarowych z zakresu przemysłu lekkiego. Gorąca dyskusja, w którą zaangażowali się wszyscy słuchacze dotyczyła zagadnienia skutecznej strategii

16 października 2014r. w Łodzi odbyła się szósta edycja imprezy adresowanej menedżerów firm odzieżowych ? Fashion Business Congres, znanej wcześniej pod nazwą Kongres Mody. Wydarzenie wspierała marka TEEKANNE.

Celem spotkania, które w tym roku przyciągnęło ponad 100 uczestników, było zaprezentowanie oraz omówienie najnowszego raportu GfK o zachowaniach konsumentów, najpopularniejszych kanałach zakupu odzieży i obuwia oraz dominujących preferencjach klientów. Ponad to, słuchacze mieli okazję zapoznać się z przeglądem polskich oraz zagranicznych targów mody, a w tym o targach Fast Textile, Międzynarodowych Targach Mody w Ptak Fashion City, Targach Mody Poznań, imprezach modowych w Hongkongu oraz CPM w Moskwie. Kolejnymi tematami, które wzbudziły zainteresowanie wśród uczestników były trendy w sprzedaży internetowej oraz budowanie przewagi konkurencyjnej za pomocą nowoczesnych technologii. Popularnością cieszyły się również wykłady na temat statystyk dotyczących eksportu poszczególnych grup towarowych z zakresu przemysłu lekkiego. Gorąca dyskusja, w którą zaangażowali się wszyscy słuchacze dotyczyła zagadnienia skutecznej strategii eksportowej oraz promocji polskiej mody za granicą.

Uczestnicy łódzkiego Fashion Business Congres zostali obdarowani licznymi upominkami, wśród których znalazły się między innymi zestawy aromatycznych herbat marki TEEKANNE.


dostarczył infoWire.pl

Źródło TEEKANNE Polska. Dostarczył
A to już wiesz?  Wyspa Zdrowia Marwit. Marchewkowe szaleństwo w Łebie. Teraz wyruszamy do Ustronia Morskiego

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy